Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Krásný a těžký zápas. Konečná rána strašlivá a doufám, že Dominic je v pořádku.

Četl jsem i komentáře, že Denisa vyhrál v suchém triku. No, tak takové "suché triko" bych nikomu fakt nepřál. Nicméně. Poklona před oběma borci a jako Čech se moc těším na to, co nám Procházka ještě může ukázat.

A závěrem. Pořád v něm vidím pokorného, ale zároveň trochu šíleného borce, který jde svou cestou tvrdě, za svým snem. Držím mu palce.

0 0
možnosti
Foto

Já rozhodně nehodlám vynaložit peníze za to, abych se mohl na něco podobného dívat. Ale jiní lidé jsou ochotni za tuto podívanou zaplatit, takže se tento "sport" asi pořádat vyplácí. Mnozí teď jásají nad tím, jak je Jirka Procházka skvělý. Obávám se však toho, že dříve nebo později skončí Jirka podobně jako jeho poslední soupeř.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 398x
Jsem trenér MMA a Brazilského jiu-jitsu v Penta gymu Praha. Píšu hororové povídky a MMA blog. Loni mi vyšel horor Stinná místa a letos kniha o historii MMA Život v kleci. Vše o mě můžete najít na www.danbartak.cz
Co je MMA? Je to zkratka anglického Mixed Martial Art. Jedná se o moderní plnokontaktní sport, využívající kopy, údery, zápas ve stoje, porazy a boj na zemi (údery, páky a škrcení) různých bojových a sportů.

Seznam rubrik